1399-10-02 13:10
658
0
72208
کم کار ترین و پرکارترین نمایندگان گلستان؛

جزییات فعالیت شش ماهه نمایندگان گلستان در مجلس یازدهم + آمار

اطلاعات عملکردی نمایندگان گلستان در خصوص میزان مشارکت در رای گیری، فعالیت های قانون گذاری، سوال از مسوولان و تذکر در 6 ماهه اول مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم منتشر شد.

به گزارش گلستان ما، یکی از طرح هایی که مجلس یازدهم را با مجلس های قبل متمایز کرد طرح شفافیت عملکرد نمایندگان مردم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بود.

طرحی که با جنجال و اصلاحیه های فراوان در سرانجام بخش اول آن به فعالیت ها و مشارکت های نمایندگان در صحن علنی مجلس یازدهم پرداخت.

نمایندگان گلستان نیز از این قاعده مستثنی نبودند و اطلاعات عملکردی آن ها نسبت به میزان مشارکت در رای گیری، فعالیت های قانون گذاری، سوال از مسوولان و تذکر در 6 ماهه اول مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم منتشر شد.

اطلاعات منتشر شده دارای نکات متعددی است که در ادامه آن را می خوانید:
1)    هیچ نماینده ای مشارکتی در ماده 45، ماده 234، تحقیق و تفحص و استیضاح نداشته است
2)    غلامعلی کوهساری در ماه های مهر و آذر در هیچ فعالیت تقنینی حاضر نبوده است
3)    امانقلیچ شادمهر در هیچ فعالیت تقنینی در ماه های مرداد، مهر و آذر شرکت نکرده است
4)    رمضانعلی سنگدوینی در آبان ماه در هیچ طرح تقنینی حاضر نبوده است
5)    منتظری در مرداد ماه در هیچ طرح تقنینی حاضر نبوده است

*رمضانعلی سنگدوینی با حضور در 250 رای گیری فعال ترین نماینده گلستان و رحمت الله نوروزی با حضور در 195رای گیری کم کار ترین نماینده استان از حیث حضور در رای گیری های صحن بوده اند.

*رضا آریان پور با حضور در 126فعالیت قانون گذاری فعال ترین و امانقلیچ شادمهر باحضور در 21فعالیت قانون گذاری کم کارترین نماینده گلستان در صحن علنی بوده است.

*در سوال از مسوولان رحمت الله نوروزی با 18پرسش فعال ترین و غلامرضا منتظری با تنها یک پرسش کم کار ترین نماینده از استان گلستان بوده است.

*در تذکر رحمت الله نوروزی با 18تذکر فعال ترین نماینده گلستان و رمضانعلی سنگدوینی با 4 تذکر کم کار ترین نماینده گلستان در این حوزه بوده است.

گفتنی است با توجه به اینکه نماینده غرب گلستان از مهر ماه فعالیت خود را در مجلس شورای اسلامی آغاز کرده فعالیت های دقیق ایری چشم گیر نبوده اما با توجه به فرصت کم نماینده غرب گلستان ایری در 128 رای گیری شرکت کرده و 9 سوال و 2 تذکر نیز در کارنامه سه ماهه خود دارد.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.